Reklama internetowa Google AdWords

Linki sponsorowane są skuteczną formą reklamy, która pozwala na błyskawiczne wyeksponowanie firmy na czołowych miejscach w wyszukiwarce. Niezwykle rozbudowany program Google AdWords, pozwala na planowanie, kontrolę oraz optymalizację kampanii linków sponsorowanych zgodnie z oczekiwaniami Reklamodawcy. Reklama ta polega na tym, że Reklamujący może dobrać słowa kluczowe, zgodne z charakterem prowadzonej działalności i odzwierciedlające ofertę prezentowaną w serwisie www. Wpisanie określonych słów kluczowych w oknie dialogowym Google przez potencjalnych klientów powoduje wyświetlanie treści reklamowych prezentującej ofertę. Znajdują się nad i obok naturalnych wyników wyszukiwania.

Do kogo kierowana jest reklama?

Reklama kierowana jest do bezpośrednio zainteresowanego klienta. Internauta wpisując sprecyzowane wyrażenie, sam określa czego szuka. My natomiast dbamy aby Twoja reklama pojawiła się jako odpowiedź na zapytanie potencjalnego klienta.

Ile to kosztuje?

Każda kampania jest indywidualna i każdy klient inwestuje tyle ile chce. Co to znaczy? Reklamę można porównać do telefonu na kartę. Do wykorzystania jest taka kwota jaką sobie doładujemy kartę. Kampania trwa do momentu wykorzystania całego budżetu.

Co z nieuczciwą konkurencją?

Jako że reklama dociera do tak szerokiej grupy odbiorców, zadajemy sobie pytanie co jeśli ktoś postanowi "wyklikać" cały budżet przeznaczony na reklamę? Taka sytuacja nie jest możliwa ze względu na szereg zabezpieczeń. Jeśli ta forma reklamy nie byłaby bezpieczna - nie miałaby prawa bytu. Jeśli dana osoba kliknie w reklamę kilkakrotnie, takie wejścia nie są zliczane i nie generują kosztów.

Masz dodatkowe pytania?

Pewną rzeczą jest iż nie wszystkie cechy kampanii reklamowej Google Adwords można opisać w pigułce. Zapraszamy do kontaktu z naszymi ekspertami, którzy na pewną wyczerpująco odpowiedzą na wszystkie pytania.